איך מייצרים יתרון בשוק?

הרבה בעלי עסקים סבורים שהשוק שלהם הוא הוא ה-שוק ה-תחרותי ביותר, הם בטוחים שיש להם הרבה מאוד מתחרים והתחרות בשוק שלהם מאוד קשה.

תפיסת התחרות הזו מובילה הרבה מאוד בעלי עסקים להמעיט מהערך של המוצר ואף להוריד במחיר על מנת לנסות למשוך לקוחות באמצעות מחיר זול ואטרקטיבי.

בתהליך ממוקד וקצר אנחנו בונים יחד אסטרטגיה שיווקית שמטרתה לייצר לעסקלמוצר יתרון תחרותי מובהק בשוק.

איך עושים זאת?

איך מייצרים יתרון בשוק?

או במילים אחרות, 

איך מסבירים ללקוח שהמוצר שלנו הוא ייחודי ושונה מהצעות ערך אחרות? 

  1. יצירת בידול – השלב הראשון הוא זיהוי או יצירת בידול במוצר או בשירות.
    בשלב זה נבצע חקר שוק, הבנת צרכי הלקוחות והסביבה העסקית ובמקביל ניתוח החוזקות במוצרשירותעסק שלנו.
  2. יצירת שפה שיווקית מבדלת – השלב השני יהיה לתרגם את הבידול שהגדרנו, לב האסטרטגיה השיווקית, לשפה שיווקית אחידה ומבדלת הכוללת את השפה הכתובה, המילולית והגראפית.
  3. חדשנות ויצירתיות – בשלב השלישי נכניס חדשנות ועניין בתוכן. נכתוב מעניין, נציג נקודת מבט יצירתית, לא נפחד להשמיע קול ייחודי ושונה ונבדל  את עצמנו בתוכן לעומת השוק. לא עוד ME TOO אלא NOT LIKE ME
  4. חוויה 360 מעלות – בשלב זה נאפין את כל שרשרת הערך ונקודות הממשק שלנו עם הלקוח ונשמור על הבידול שלנו בכל הנקודות האלו.נשמור עקביות ואחידות במסרים ובחוויה בכל נקודות הממשק עם הלקוח – בכל ערוצי השיווק, בשירות, באספקת המוצר, ובכל החוויה הכוללת.
  5. עמידה בהבטחה השיווקית – לבסוף חשוב מאוד שלאורך זמן נמשיך לעמוד בהבטחה השיווקית הזו. אם הבטחנו חוויה שונהשירות שונה מוצר ייחודי עלינו לעמוד בכך. השיווק שלנו יוצר הסכם אמון בלתי כתוב עם הלקוח, המוצר שלנו והשירות אמורים לענות על ההבטחות ולחזק את האמון שהלקוח נתן בנו.לאורך זמן יתכן והמתחרים בשוק ינסו לחכות את הבידול שלנו – יבליטו גם הם אותן יתרונות, יפתחו אותן יכולות, ידברו באותם מסרים ולכן חשוב שנמשיך לחדש ולפתח את העסק שלנו ולייצר לנו עוד ועוד יתרונות משמעותיים בשוק.

איך יוצרים בידול ויתרון בשוק לעסק או למוצר שלכם?

מוזמנים להעזר בנו,
אתכם ובשבילכם לצמיחה העסקית

יעל ליפטמן טולדו

רוצים לעזור לעסק שלכם לגדול ולצמוח?
לבנות אסטרטגיה ולתכנן קדימה או לחזק את יכולות הניהול והשיווק?

השאירו פרטים כאן לשיחת בירור צרכים טלפונית

דילוג לתוכן